宜言饮久

Cold Little Heart (Radio Edit) - Michael Kiwanuka

阿狗在这:

【IN YOU AND I】

晚上听着一路到家
仿佛自己也在沿着海边
在清晨或傍晚的时候
随着月亮和太阳
走一条没有尽头的路

每个人都有自己的生命轨迹
我常常幻想自己的老年生活
就如同幻想我人生的终点
幻想我的孩子
我的丈夫

我期待着 害怕着我的未来


(2017.9.30)

歌词来自网易云音乐

作曲 : Michael Kiwanuka/Dean Josiah Cover/Brian Burton,
作词 : Michael Kiwanuka/Dean Josiah Cover/Brian Burton,
Did you ever want it?
你是否曾真的想要过它吗?
Did you want it back?
你真的想要回它吗?
Ohhh ma,
噢,我的,
It tears me apart,
它把我撕成碎,
Did you ever find it?
你是否曾找到过它?
All of the pain, so much power,
所有的痛苦里都蕴含着太多能量,
Running through my vains,
它们在我的血管里奔涌,
Bleeding, I'm bleeding,
血,我在流血,
My cold little arms,
我的胳膊冰冷脆弱,
Oh I, I can't stand myself,
噢,我已经没法自己站起来了,
And I know,
我知道,
In my heart, in this cold heart,
我的心中,我这颗渐渐冷却的心中,
I can live or I can die,
我可以活着也可以死去,
I believe if I just try,
只要我愿意去试,
You believe in you and I,
你相信“我们”,
In you and I,
“我们”,
In you and I,
“我们”,
In you and I,
“我们”,
Did you ever notice,
你是否曾注意到,
I've been ashamed,
我曾感到羞愧,
All my life,
我这一生,
I've been playing games,
尽游戏人生,
We can try and hide it,
即使隐瞒下来,
It's all the same,
又有何不同?
I've been losing you,
我正在失去你,
One day at a time,
一天天,
Bleeding, I'm bleeding,
血,我在流血,
My cold little arms,
我冰冷脆弱的胳膊,
Oh I, I can't stand myself,
已经没法支撑我站起来,
And I know,
我知道,
In my heart, in this cold heart,
我的心中,我这颗已经冷却的心中,
I can live or I can die,
我可以活着也可以死去,
I believe if I just try,
只要我愿意去试,
You believe in you and I,
你依旧相信着“我们”,
In my heart, in this cold heart,
在我心中,我这颗彻底冷却的心中,
I can live or I can die,
我可以活着也可以死去,
I believe if I just try,
只要我愿意去尝试,
You believe in you and I,
你还相信着“我们”,
In you and I,
“我们”?
In you and I,
“我们”?
In you and I,
“我们”...

评论

热度(13)